Reklamace, vrácení a výměna zboží

Adresa pro zasílání reklamací a vracení zboží:

ePuncochace.cz

Kounicova 10

602 00 Brno

Reklamace

Reklamované zboží vracejte čisté, s označenou vadou.  Uveďte svůj kontakt, tel. číslo a číslo objednávky nebo faktury.  Dále uveďte svoje číslo účtu, kam lze zaslat vracenou částku.

Zákonná lhůta pro vyřešení reklamací je 30dnů, ale běžně je řešíme do 10dnů.

U uznaných reklamací vám vrátíme i částku na vynaložené poštovné.
Podrobnější informace naleznete v Reklamačním řádu, který je součástí Obchodních podmínek.

Vrácení zboží

V souladu s § 1829 občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dní od převzetí zboží

Z hygienických důvodů vracejte pouze nepoužité a nezkoušené punčochové zboží, ponožky a prádlo.

Zásilky vracejte pokud možno v neporušených obalech.

Připište číslo objednávky nebo faktury a číslo bankovního účtu, kam si přejete zaslat peníze.

Nepoužité zboží máte možnost vrátit kdykoliv, netrváme na zákonné lhůte.
Peníze budou zaslány na přiložený bankovní účet do 10-30dnů.

Odstoupení od kupní smlouvy.pdf (ke stažení a tisku)

Výměna zboží

Zboží nevyměňujeme. Jestliže se vám objednané kousky nelíbí, jednoduše je zašlete zpět na naši adresu obchodu a skladu: ePuncochace.cz, Kounicova 10, 602 00 Brno.

I zde platí, že zboží musí být v původních obalech a nezkoušené. Do balíčku vložte číslo objednávky nebo faktury a číslo bankovního účtu, kam vám můžeme vrátit peníze.

Peníze budou zaslány na přiložený bankovní účet do 10-30dnů.