Reklamace, vrácení a výměna zboží

Adresa pro zasílání reklamací a vracení zboží:

ePuncochace.cz

Kounicova 10

602 00 Brno

Reklamace

Reklamované zboží vracejte čisté, s označenou vadou.  Uveďte svůj kontakt, tel. číslo a číslo objednávky nebo faktury.  Dále uveďte svoje číslo účtu, kam lze zaslat vracenou částku.

Zákonná lhůta pro vyřešení reklamací je 30dnů, ale běžně je řešíme do 10dnů.

U uznaných reklamací vám vrátíme i částku na vynaložené poštovné.

Vrácení zboží

Z hygienických důvodů vyměňujeme pouze nepoužité a nezkoušené punčochové zboží, ponožky a prádlo.

Zásilky vracejte v neporušených obalech.

Připište číslo objednávky nebo faktury a číslo bankovního účtu, kam si přejete zaslat peníze.

Nepoužité zboží máte možnost vrátit kdykoliv, netrváme na zákonné lhůte.

Výměna zboží

Zboží nevyměňujeme. Jestliže se vám objednané kousky nelíbí, jednoduše je zašlete zpět na naši adresu obchodu a skladu: ePuncochace.cz, Kounicova 10, 602 00 Brno.

I zde platí, že zboží musí být v původních obalech a nezkoušené. Do balíčku vložte číslo objednávky nebo faktury a číslo bankovního účtu, kam vám můžeme vrátit peníze.